Blackcomb.cz se stal Shopem roku. „Díky!“ vzkazují majitelé

alt

Blackcomb.cz - obchod se sportovní a street módou, módními doplňky a sportovními potřebami předčil konkurenci z celé České republiky a díky supr nabídce se zařadil do kategorie nejspolehlivějších a nejoblíbenějších internetových obchodů v Česku. Blackcomb.cz, který začínal jako projekt dvou nadšených snowboardistů z podhůří Beskyd, se minulý týden stal Shopem roku 2014.

Soutěž vyhlašuje známý on-line nákupní rádce – server Heureka. Nejlepší internetové obchody každý rok vybírají sami zákazníci a Blackcomb.cz bezkonkurenčně zvítězil v kategorii „móda a doplňky“. V oceněních kvality se postavil na špici k tak známým gigantickým obchodům, jako je Alza.cz, Mall.cz nebo Kosmas.cz.

Blackcomb patří k projektům, které vznikly z čirého nadšení pro věc, téměř bez znalosti obchodních strategií. Kluci od začátku myslí hlavně zdravým rozumem a věří instinktu. „U nás vše řídí zákazník. Nejdříve přišla poptávka. My jsme ji uspokojili. Pak přišla další a znovu jsme ji uspokojili. Prostě, vždy, když přišel zákazník, my jsme mu realizovali jeho představu,“ popisuje Milan Kubaczka, jeden z majitelů obchodu.

Společně s bráchou obchod založili v roce 2001 a za těch 13 let se vypracovali na obrovský e-shop s bezkonkurenčně největší nabídkou módního volnočasového oblečení a doplňků a sportovních potřeb. I když to možná bude znít jako otřepaná fráze, ale za vším stojí také poctivá a důsledná práce. „Samozřejmě všechno zboží máme skladem, takže zákazník se nemusí bát, že ho budeme teprve objednávat. Veškeré zboží je originální od oficiálních dodavatelů, nikdy by nás ani nenapadlo jakkoli zákazníka šidit nebo manipulovat,“ dodává Robert, druhý z dvojice bratrů Kubaczkových. A lidé to dokázali ocenit. „Díky,“ vzkajují majitelé.