Blackcomb v novém kabátě

alt

Je to tady! Blackcomb.cz po letech převlékl kabátek a připravil pro své příznivce obrovskou novinku. Spustil 3. února zbrusu nový web s novým designem. Orientace v obrovském množství zboží, které e-shop prodává, je teď mnohem snazší a rychlejší. Nový přehlednější a modernější web zákazníkům přináší hlavně komfort.

„Blackcomb se ukázal svým návštěvníkům v novém designu, který na první pohled zaujme moderním, jednoduchým vzhledem. Nový kabátek Blackcombu uživateli elegantně nabízí možnost vybrat si z několika hlavních kategorií a dle dalšího třídění usnadňuje najít si produkt dle svých požadavků a představ,“ představuje nový web marketingová specialistka Lenka Kubaczková.

Hned na hlavní stránce najdeme menu batohy, tašky, boty, oblečení, sport, další kategorie a výprodej. Po rozkliknutí jakékoli kategorie se rozbalí další „podmenu“ s dalšími podkategoriemi. Tenhle systém výrazně urychluje hledání a zákazníkovi umožňuje rychle a přesně najít to, co hledá.

alt

Pokud přesně neví, v jaké kategorii by se mohl jeho produkt nacházet, může hned nahoře využít vyhledávacího okna, do kterého napíše název výrobku, značky, … Těm, co touží po novinkách, stačí zarolovat dolů, kde si projdou obrázky produktů opět dělených do kategorií a mohou snadno a rychle vybírat.

Ve spodní části visí odkazy na Blackcomb magazín, blog, Facebook a další sociální sítě. Samozřejmě nechybí ani kontakt.

Pro stávající zákazníky se nic nemění. Pořád se můžou přihlašovat pod svým jménem a jejich účet zůstal zachován. Ale mohou s těšit na příjemnější nakupování v novém designu a přehlednějším shopu.