Sprayground – batohy pro nezávislé rebely, kteří se nebojí překračovat hranice. Nově v Blackcombu

Školní rok už začal a vám se stále nedaří vybrat ten správný batoh? Blackcomb nově do své nabídky zařadil batohy Sprayground. Originální designové kousky potěší i nezávislé rebely, kteří nepodléhají módním trendům a jsou vždy o krok napřed.

Batohy Sprayground existují teprv čtyři roky a už se staly doslova hitem mezi mladými nezávislými lidmi. Jejich „otcem“ je mladý designér z New Yorku - David Ben David.

Žádný batoh mu nevyhoval... navrhl si svůj vlastní

Jednoho si David řekl, že zajde do obchodu a zkrátka a jednoduše si koupí batoh. Všechny mu ale připadaly nudné, nebarevné a vůbec nevyhovovaly jeho svobodomyslné osobnosti. Studoval design, tak se prostě rozhodl, že si navrhne vlastní batoh.

Miloval street art, cestování a hip-hop a to se promítlo i v jeho prvních modelech. Chtěl změnit “paradigma” celého batohového odvětví a vytvořit něco originálnějšího. Vymanit se z tehdejších zvyklostí, překročit hranice módy, být rebelem, nebát se osobitého výrazu, být cool.

Svůj první kousek pojmenoval „Hello, my name is“, což je nálepka populární ve streetové komunitě. Fakt rychle šel na odbyt. Zkusil teda vytvořit další, MoneyStacks (Štos peněz), a s obavami sledoval, co přijde dál. Překvapivě prorazil mimo komunitu, které batohy původně cílil, a začaly ho nosit i různé americké celebrity. Tento model už šil z nepromokavé odolné tkaniny a zevnitř z jemnější látky.

Jeho návrhy se nikdy nestanou tuctovými kousky, které bude mít dřív nebo později každý. Firma totiž vyrábí vždy jen limitovaný počet kusů a ani opravdu úspěšné modely nejdou do výroby znovu ve stejném provedení.

Batohy mají spoustu vychytávek, třeba tajnou kapsu

David dost myslel i na funkčnost batohů. Mají vnitřní kapsy, do kterých lze pohodlně uložit notebook, iPad a nabíječku. Vnější kapsa padne přesně na sluneční brýle a za zmínku stojí i skrytý prostor na zádech, vychytaná tajná kapsička, jež jistě ujde pozornosti nezvaného zvědavce.

Batohy Sprayground se dnes už prodávají v 35 státech, jen v USA ve více než 300 obchodech. K dostání jsou i v Japonsku a Austrálii. Velký úspěch letos slaví série Želvy Ninja. Osobitou image batohu přenáší firma také na další „mobilní vybavení”, jako jsou cestovní tašky a v několika sériích také na peněženky a obaly na iPad.